Miejscowość: Licheń
Rok budowy: 2005
Liczba głosów: 81
Manuały: IV/P
Traktura gry: mechaniczna
Traktura rejestrów: elektryczna
Zakres: C-c4 , C-g1
Wielki instrument nie mający sobie równych w Polsce, o czterech stołach gry, 157 głosów w ośmiu częściach, podzielonych na 11 sekcji brzmieniowych. W celu wypełnienia dźwiękiem świątyni o kubaturze 300 000 m³, powierzchni 23 000 m² i 15 sekundowym pogłosie, zbudowane na pięciu emporach w różnych miejscach świątyni. trakturze mechanicznej i zbiorczej elektrycznej, wolnych kombinacjach systemu pamięciowego. Organy główne południowe połączone cyfrowo z głównym stołem gry.
Manuał I
- Pryncypał 16’
- Bourdon 16’
- Pryncypał 8’
- Flet harmon. 8’
- Gamba 8’
- Kopula 8’
- Dolce 8’
- Kwinta 5 1/3’
- Tercja 3 1/5’
- Pryncypał 4’
- Flet 4’
- Salicet 4’
- Kwinta 2 2/3’
- Doublette 2’
- Gr. Fourniture 4x
- Gr. Cymbel 5x
- Mixtura4x
- Cymbel 4x
- Bombard 16’
- Fagot 16’
- Trompet 8’
- Obój 8’
- Clairon 4’
Manuał II
- Violon 16’
- Flet harm 8’
- Diapason 8’
- Salicionał 8’
- Flet 4’
- Pryncypał 4’
- Viola 4’
- Kwinta 2 2/3’
- Picollo 2’
- Sesquialtera 3x
- Plein jeu 5x
- Scharf 3x
- Dulcjan 16’
- Jannhorn 8’
- Cromorne 8’
- Klarinettte 8’
Manuał III
- Gedeckt 16’
- Pryncypał 8’
- Rurflet 8’
- Flute trav. 8’
- Gamba 8’
- Voix Celeste 8’
- Oktawa 4’
- Viola 4’
- Flute trav. 4’
- Nasard 2 2/3’
- Doublette 2’
- Fourniture 4-5x
- Cornet 5x
- Basson 16’
- Trompet 8’
- Voxhumana 8’
- Obój 8’
- Clairon harm 4’
Manuał IV
- Flauto major 8’
- Gamba 8’
- Keraulophon 8’
- Cornet 5x
- Tuba Mirabilis 8’
Pedał
- Subkontrabas 32’
- Pryncypał 16’
- Violonbas 16’
- Subbas 16’
- Kwintbas 10 2/3’
- Fletbas 8’
- Flet 8’
- Oktawbas 8’
- Cello 8’
- Chorałbas 4’
- Okaryna 2’
- Sequialtera 3x
- Hintersatz 5x
- Mixtur 4x
- K .Bombard 32’
- Bombard 16’
- Quitetrompet 10 2/3’
- Trompet 8’
- Clairon 4’